Níže naleznete důležité informace týkající se dopravy a platby za objednávky provedené na našem
e-shopu.

 

Doprava objednávek je realizována za pomocí služby „Zásilkovna“, a to dvěma způsoby:


1. Zásilkovna – doručení na výdejní místo – doručení balíku na zvolenou pobočku. V případě,
že má balík více než 10 kg, bude zásilka rozdělena do dvou balíků. Cena za doručení objednávky
na výdejní místo je 119 Kč včetně DPH.
2. Zásilkovna – doručení na adresu – doručení balíku na Vámi zvolenou adresu. V případě, že
má balík více než 10 kg, bude zásilka rozdělena do dvou balíků. Cena za doručení objednávky na
Vámi zvolenou adresu je 169 Kč včetně DPH.
Své objednávky můžete sledovat online zde.
Pro tuto chvíli doručujeme objednávky pouze na území ČR.

 

Převzetí a reklamace v rámci dopravy

Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte neporušenost obalu. Jejím převzetím potvrzujete, že jste
zásilku převzali bez zjevných závad. V případě, že je obal jakkoliv poškozený, informujte prosím
obsluhu výdejního místa či řidiče doručujícího zásilku. Zjistíte-li, že je obsah zásilky poškozený až
po jejím převzetí a rozbalení, informujte prosím přepravce o této skutečnosti do tří pracovních dnů
od převzetí zásilky. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po jejím
rozbalení.
Doprava zdarma je od částky 2000 Kč včetně DPH a do celkové váhy objednávky 50 kg.
Pokud Vaše objednávka přesáhne váhu 50 kg, je za přepravu účtována cena za přepravu dle
aktuální sazby dopravce. O této sazbě Vás nejdříve informujeme e-mailem za účelem potvrzení
Vašeho zájmu o doručení objednávky a teprve po jejím odsouhlasení je objednávka zcela
potvrzena a vypravena.
V případě zájmu o dlouhodobou spolupráci nás prosím kontaktujte na info@ilmiolio.cz.

 

Odesílání zboží

Zaplacené objednávky odesíláme do druhého pracovního dne ode dne jejich přijetí. Snažíme se
však, aby Vám byla objednávka doručena co nejdříve, ideálně do dvou pracovních dnů.

 

Platbu objednávky lze realizovat jedním z těchto způsobů:

1. Převodem na účet dodavatele
Dodavatel upozorňuje odběratele, že zboží je expedováno až po připsání celé částky na účet
dodavatele. Pro rychlé vyřízení objednávky doporučujeme raději volit platbu pomocí online platební
brány „Comgate“. Pokud nebude objednávka uhrazena do pěti pracovních dnů, bude objednávka
automaticky stornována.
Údaje pro bankovní převod v CZK: číslo účtu: 17590/5500, jako variabilní symbol slouží číslo
objednávky.
Údaje pro bankovní převod v EUR: IBAN: CZ1055000000000000017590, BIC/SWIFT
kód: RZBCCZPP; jako variabilní symbol slouží číslo objednávky.
Platba prostřednictvím převodu na účet je zdarma.


2. Online platební bránou Comgate
Pro platby online nabízíme spolehlivou platební bránu ComGate. Společnost ComGate Payments,
a.s., je licencovaná platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby
skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.
Platba rychlým bankovním převodem
Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate Vás
přesměruje do internetového bankovnictví Vaší banky. Zde již stačí potvrdit připravený platební
příkaz.
Platba kartou
Po dokončení platby Vás přesměrujeme zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme
bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.
Platba prostřednictvím online platební brány je zdarma.
Kontakt
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267